Welcome

Welcome

zaterdag 9 januari 2010

Beterschapskaartje



Ook in mijn vriendenkring heeft de gladheid zn tol geëist. Een vriendin van mij is met de fiets onderuit gegaan en heeft daarbij haar arm gebroken. Daarom heb ik even een beterschapskaartje voor haar gemaakt:

Ze is gek op paars, vandaar de kleur. Ik heb al het papier uit één pakket gehaald, zodat het bij elkaar past.

Ik heb er voor gekozen om geen tekst op het kaartje te zetten, daar ik niet geschikte letters in mijn verzameling kon vinden, ze deden allemaal afbreuk aan het kaartje. Ik heb in de binnenkant dan ook een persoonlijke tekst voor dr geschreven.

De bloem heb ik gemaakt naar aanleiding van inspiratie van het SNN forum, daar stond de volgende link:

www.pinkpaislee.com/2009/10/wacky-wednesday/


Dus dames, bedankt!!

1 opmerking: