Welcome

Welcome

zondag 20 juni 2010

B.o.M. LO nr 9 en 10

Eindelijk heb ik dan LO nr 9 af van mn B.o.M.! Ik kon geen leuke letters vinden, totdat ik ontdekte dat er bij de Pletterpet van een bepaald biermerk ook letterstickers zaten om hem te versieren... Hierbij dus Mijn computer

Voor deze LO heb ik blauw A4 papier gebruikt, met een restje geel cardstock. Het designpapiertje en de bloem komen uit een gekregen verjaardagsrakje. De plaatjes heb ik van internet, de logo's heb ik uitgeprint op fotopapier. Met liquid pearls van Ranger heb ik de stipjes gemaakt, en de letters komen dus van het stickervel van de pletterpet.
Toen ik eenmaal op gang was heb ik LO nr 10 ook gemaakt: Myn Mem oftewel Mijn Moeder. Hier het resultaat:

Ook hiervoor heb ik blauw A4 papier genomen als basis. Het lint komt van rollen van Pastel, de journalling en de titel heb ik op de computer gemaakt. Vervolgens heb ik de randjes van de journalling, de foto en de letters bewerkt met distress inkt (fired brick en peeled paint) De blauwe en groene bloemetjes heb ik zo gekocht, de rode is bewerkt met distress inkt, en deze heb ik vast gezet met een brad uit mn kruidvat-collectie. De Doodles zijn weer met liquid pearls van Ranger gedaan.
Deze geven trouwens wel een puntje, maar een tip van Chaja: even tikken aan de onderkant, en weg is het puntje! Moet je niet te hard tikken...
Maar goed, nog wat detailfoto's:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten