Welcome

Welcome

vrijdag 11 maart 2011

Award gekregen!

Van Brenda heb ik deze award gekregen:
Super Brenda, dank je wel!

8 feiten over mij:
*Ik ga altijd een uur later naar bed dan dat ik van plan was
*Scrappen is mijn grootste hobby
*Naast scrappen heb ik nog wel een stuk of 20 hobby's, ik vind heel veel dingen leuk om te doen
*Ik doe heel vaak 10 dingen tegelijk
*Ik ben een enorme chaoot
*Ik kan niet van de chocolade afblijven
*De Efteling is absoluut mijn nummer 1 pretpark
*Ik heb, vind ik zelf uiteraard, het mooiste en liefste jongetje van de hele wereld..

En nu moet ik hem nog doorgeven aan 8 andere bloggers... Jongens, wat vind ik dat moeilijk, ik vind alle blogs die ik volg zo geweldig! Daarom maar random  namen uitgekozen:

Boukje
AnnemarieBij
Sandra 1968
Marjan
Jetty
Connie
Marcita

En de laatste is voor jullie allemaal! Wie hem hebben wil mag hem komen halen..

1 opmerking: