Welcome

Welcome

zaterdag 26 maart 2011

Nog een kaartje

Ok, technisch gezien is het niet meer op dezelfde dag, maar hier dan het beloofde derde berichtje. Ik had nl nog een kaartje gemaakt, vorige week op een crop met Wiebine, Boukje, Loes en Marian, maar dat moest ik eerst nog aan Chaja geven voordat ik het op mijn blog kon zetten. Maar goed nu kan dat dus, Chaja, bij deze alsnog van harte!

Dan het kaartje:



Ik vind dit zulk leuk papier, het komt bij de action vandaan, maar dat is er niet vanaf te zien vind ik. Heb het middelste papiertje even geinkt met distressinkt fired brick. De tekststempel, zo gaaf, mocht ik van Boukje lenen, en Wiebine had nog wat wit embossingpoeder voor me, zodat het nog beter uitkomt. De inmiddels bekende vlinder heb ik met versamark en clear embossingpoeder bewerkt om hem een glanslaagje te geven. Ten slotte nog weer wat perlenstipjes, en klaar was het kaartje! Klinkt nu simpeler dan dat het vorige week was...

Bedankt maar weer voor het kijken!

1 opmerking:

  1. Het is echt een superleuk kaartje geworden Tynke en die vlinder is echt heeeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen