Welcome

Welcome

donderdag 7 juni 2012

Opdracht 5 en 6

Inmiddels heb ik ook opdracht 5 en 6 van het scrapkampioenschap af..


De opdracht was om 5 doily's te gebruiken.. Ik heb de doily's gestempeld.



 Opdracht 6 was om een cadeautasje of doosje te maken. Ik heb een tijdje geleden een  heel leuk tasje van Boukje gekregen, gemaakt van een envelop. De envelop heb ik bestempeld met versamark, daarna seafoam white embossingpoeder erover heen en verhitten met de heattool. Hierna ben ik er met distressinkt overheen gegaan. Het Magnolia-afdrukje is ingekleurd met derwents, hier heb ik ook de bloemetjes mee gekleurd. Een gestanst takje, een stukje kant, 2 designpapiertjes, wat perlenpen stipjes en een vlindertje maken het tasje compleet. Voor de handvatten heb ik donker "boukjetouw" gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten