Welcome

Welcome

zondag 15 juli 2012

Nog 2 LO's

Ik heb vakantie, en het weer is niet best tot nu toe.. Toch kan ik me niet echt tot scrappen zetten op het moment. Ben voornamelijk aan het haken op het moment, maar dat laat ik wel zien als het (ooit) afkomt, want het is een megaproject voor mijn doen..

Maar goed, ik had nog een aantal LO's die ik nog niet had laten zien, dus bij deze:

 Deze was naar aanleiding van een secret scraplift van het SNN forum
En deze naar een voorbeeld op een online crop op het SNN forum. Ik heb mijn favoriete papier Block Party van BoBunny weer gebruikt. 


Verder heb ik nog een label gemaakt met de nieuwe zomerkleurtjes distressinkt, ik ben echt helemaal verliefd op deze kleurtjes!!!


Dit was het weer, een prettige vakantie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten