Welcome

Welcome

maandag 11 maart 2013

Fotoswap

Voor een fotoswap van het SNN forum mocht ik een foto van Annemarie scrappen. Zij kwam met een geweldige foto van haar dochter, dus ik mocht eindelijk eens een echte meisje-LO maken:


Ik heb er alleen helaas niet een mooiere foto van gemaakt. Het papier en de embellies zijn van MME: My Girl, de bloemen heb ik zelf gemaakt van babydoekjes. Verder zitten er een randje kant, een paar dew drops, glimmermist, distressinkt en wat stipjes perlenpen op de LO. Ik vond hem wel goed gelukt!

6 opmerkingen:

  1. Zoooo, productief weekend! Het ziet er allemaal weer zo vrolijk uit!
    groetjes neele.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je LO heel mooi geworden Tynke!! Dat randje om je LO en de kleuren zo bij elkaar vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zoet en toch een echte Tynke ! Mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo en dan nu poging 4.... want ik kan telkens maar halve berichten plaatsen.

    Gezellig dat je hebt meegedaan aan onze Dutch Dares bloghop!

    En jouw opmerking over het maken van een meisjes-layout is heel herkenbaar, ik snak af en toe ook naar roze en bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen