Welcome

Welcome

maandag 21 oktober 2013

Iets anders/something else

Omdat mijn kleine grote man morgen alweer 5 wordt, heb ik vandaag een taart van hem gemaakt, de basis van kapsel (moskovisch gebak voor de kenners) met creme en jam, en daar omheen marsepein. Gelmar was heel duidelijk in zijn wens, een "Buurman en buurman" taart. Dit is het resultaat:

Because of the birthday of my little man tomorrow, I had to make a cake for him. The base is cake with cream and strawberry jam, with marzipan all over it. Gelmar was very clear, it had to be a "Pat&Mat" cake.



Geheel in de stijl van Buurman en buurman heb ik de 5 bewust omgedraaid. Ze staan er naar te kijken, maar zien zelf de fout nog niet...

In style of the program, I turned the 5. They are looking at it, but don't see the mistake yet..


Weer eens een andere kant van mijn creatieve hobby! Tot snel!

This is for once an other side of me being creative.. See you soon again!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten