Welcome

Welcome

vrijdag 20 december 2013

All my love to you

Hallo allemaal,

Daar was ik alweer. Dit keer met een kaartje, gemaakt voor mijn lief. Het liedje van Scrap it with a song  is deze week All my love van Led Zeppelin, en dat is natuurlijk een hele passende tekst voor een kerstkaart.. :)

Hi there!

I's me again very soon.. This time I made a Christmas card for my love.. The song for this week by Scrap it with a song is "All my love" by Led Zeppelin, so that was a beautiful line for my card.. :)



Ik heb voor deze kaar papier van Bo Bunny gebruikt, kant, twine, plakparels en verder diverse embellies die ik met rakjes gekregen heb. Tot zover maar weer, nu ga ik eerst mijn scrapkamer eens aan een grote beurt onderwerpen. Ik wens jullie dus allen hele fijne Kerstdagen toe, en een gelukkig en gezond 2014!!!

I used som paper by Bo Bunny, and ribbon, twine, pearls and some embellishments I got with some RAKs. This is it for now, and because I'm cleaning my scrappingroom first, I wish you all a merry Christmas, and a very happy, healthy and blessed 2014!! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten