Welcome

Welcome

donderdag 5 juni 2014

Mijn werk van de afgelopen tijd...

Vandaag weer even lekker gecropt, wat is dat toch gezellig. en een bijna thuiswedstrijd bij Annemarie dit keer... Ook handig voor de laatste nieuwtjes, ik hoorde dat ik voor mijn verjaardagskaartje van Claudia (Scrapbookzolder) een prijs had gewonnen... Wat supergaaf! En vanmiddag lag de bewuste prijs ook al op de mat.

Echt supergaaf, bedankt Claudia! Het bewuste kaartje, ik kan mijn foto niet vinden dus ik heb hem even van het blog van Scrapbookzolder "gepikt"...


Verder heb ik nog wat andere dingen om te laten zien:

 Deze heb ik onlangs voor de uitdaging van SNN voor mei gemaakt.

Deze heb ik vandaag (eindelijk) afgemaakt. Ik was er al mee aan de slag geweest voor de scrapuitdaging van Cards and Scrap, maar ik was het vergeten... Maakt niet uit, heb ik ook weer eens "zomaar" een LO gemaakt :)

Verder nog wat kaartjes:
 Een cadeau-envelopje


 Wat snelle kaartjes voor mijn werk en voor de voorraad van een collega

Deze hebben we vandaag op de crop gemaakt, een workshopje van Jane met SU. Wel weer eens leuk om te doen. :)

Dat was het eerst weer, hopelijk tot snel! 

2 opmerkingen:

  1. Nou jij hebt duidelijk niet stilgezeten!! Prachtig werk allemaal Tynke! En heel veel plezier met je gewonnen prijs van Scrapbookzolder!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn heel veel mooie creaties en je hebt echt niet stil gezeten.
    Gefeliciteerd met je mooie prijs van Claudia.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen