Welcome

Welcome

maandag 15 september 2014

Forumdag SNN

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hebben we weer een reuzegezellige forum dag gehad van Scrappers Noord Nederland. Annemarie had ook dit jaar weer een erg leuk projectje uitgezocht, namelijk een minialbum in een lucifersdoosje. Dit is mijn uitwerking:













Het papier is van Echo Park: All about a boy. Ik heb de paginas bewust vrij kaal gelaten en alleen met washitape beplakt, omdat anders het doosje niet meer dicht kon.

Ik heb de smaak nu wat scrappen betreft weer lekker te pakken, dus hier nog wat kaartjes die ik verder afgelopen weekend heb gemaakt:




Deze in opdracht van een collega, ik hoop dat ze hem mooi vind, de opdracht was roze, paars en deze tekststempel.

Dat was het weer, omdat ik heerlijk in de experimenteerfase zit waarschijnlijk tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Wat is je deussie-met-mini superrrleuk geworden Tynke! Toch nog heel wat foto's erin kwijt gekund dus, heel mooi geheel zo. Je kaartjes vind ik ook weer top! Je zit weer lekker in de creative flow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een heel leuk boekje van gemaakt Tynke, mooi weer wat foto's van Gelmar weggewerkt op deze manier. Ook prachtige kaarten weer hoor,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen