Welcome

Welcome

donderdag 12 maart 2015

Kaartjes

Hallo allemaal,

In ons weekend en vandaag heb ik ook nog wat kaarten gemaakt:


 Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van Cards and Scrap: Spetters! Ik ben dol op spetters, dit keer met stempels en bling.


 Een kaartje met gelatos en een embossingfolder


Nog een kaartje met spatters, dit keer van mijn dylusions, in combinatie met embossingpoeder.

En nog eenstje met spatters ;)


Als laatste nog een tekstkaartje gemaakt met gelatos, tape, inkt, tekststempels en bling. Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van Dutch Card Lovers: Alleen tekst.


Dit was het voor nu echt weer even, maar hopelijk snel meer want ik ben weer erg in de scrapmood op het moment!


11 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, die blauw met groen vind ik zo mooi van kleur! Leuk dat je nog een lijntje om de cirkel hebt gedaan, komt het mooier uit!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow jij bent goed bezig geweest en allemaal even mooi zeg. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten met spetters en tekst, bedankt voor het meedoen met C&S én DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Tynke, de bovenste springt er voor mij uit, super

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten Tynke.
    Vond het gezellig!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spetterende kaartjes heb je gemaakt!
    Bedankt voor je deelname bij cards en scrap.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je mee doet aan onze 'spetter challenge' bij Cards & Scrap, de spetters vliegen er van af:-) Bedankt Tynke!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie collectie kaarten. Ik ga je volgen !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen